شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان
اخبار
1403/07/30
در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب کنار آبفا هستیم
 
 
 
 
 
امام جمعه شهرستان زهک گفت: با توجه به اهمیت مدیریت مصرف آب در فرهنگ سازی آن کنار شرکت آب و فاضلاب هستیم.
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محمد راشکی افزود: باید برای کاهش مشکلات آب منطقه و در کنار آن افزایش سطح رضایتمندی مردم این خطه توسط شرکت آب و فاضلاب پیش بینی های لازم انجام و راهکارهای اجرایی شناسایی شوند.
 
 
وی بیان کرد: امروزه تامین منابع آبی به سختی میسر می شود لذا صرفه جویی و مدیریت مصرف آب برای همه امری ضروری به شمار می رود بنابراین در توسعه فرهنگ درست مصرف آب کنار شرکت آب و فاضلاب هستیم.
 
 
پیگیر تامین اعتبار هستیم
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک نیز در این دیدار گفت: اصلاح و بازسازی شبکه های توزیع فرسوده روستاها از طریق جهاد آبرسانی یکی از اقداماتی است که در سطح شهرستان در حال انجام است تا از بتوان تنش آبی روستاها را به صفر رساند.
 
 
غلامحسین لکزائیان پور افزود: برای پروژه های فاضلاب شهر زهک و شهرک کهک تاکنون اقدامات بسیاری انجام شده و پیشرفت خوبی نیز در بر داشته اما برای به سرانجام رساندن پروژه پیگیری تأمین اعتبار لازم هستیم که در صورت تحقق این طرح در کمترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید.
 
 
وی بیان کرد: برای کاهش افت فشار آب در قسمت شمالی شهر زهک خط انتقال کمکی ایجاد شد که موفق و موثر بود همچنین تاکنون تعدادی از کنتورهای خراب ناشی از یخ‌زدگی سال 1401 نیز تعویض شد و تعویض باقی کنتورها نیز در دستور کار است.
 
لکزائیان پور یاد آور شد: در کنار همه این اقدامات، چندین انشعاب غیرمجاز نیز در شهرستان شناسایی و با متخلیف برخورد شد زیرا این انشعابات غیرمجاز یکی از مواردی است که ذخایر آبی شهرستان را تهدید می کرد با این وجود نباید از اهمیت مدیریت مصرف در استفاده از آب غافل شد.
 
 
 
 
 
پایان خبر
دو شنبه / 30 مهر 1403 
تعداد بازدید:
114
نویسنده:
علیرضا راشکی قلعه نو
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal